مطالب گوناگون مطالب گوناگون .

مطالب گوناگون

لوله مانیسمان رده 80

به وسیله ی آن ها گازها و مایعات مختلف را منتقل می کنند.

انواع لوله ها
لوله ها انواع مختلفی دارند که مواد اولیه هر یک از آن ها با یکدیگر متفاوت می باشد. به طور کلی لوله ها با دو جنس فلزی و غیر فلزی تولید می شوند. انواع لوله در سایزها، ضخامت و قطرهای مختلفی تولید می شوند و به بازار عرضه می شوند. همه ی افراد با توجه به فعالیت خود از لوله های مختلف استفاده می کنند. چند نمونه از لوله ها شامل: لوله درز دار، لوله بدون درز (لوله مانیسمان)، لوله گالوانیزه سنگین، لوله گالوانیزه سبک، لوله گالوانیزه گلخانه ای و… می باشد. هر یک از لوله های نام برده شده ویژگی های مختلفی دارند و در بخش های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. ما در این مقاله راجع به لوله های مانیسمان صحبت خواهیم کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به قیمت لوله مانیسمان و آشنایی با فروش لوله مانیسمان با شماره های موجود در مقاله تماس بگیرید.
لوله مانیسمان
لوله های مانیسمان اولین بار توسط برادران مانیسمان طراحی و تولید شدند. نامگذاری این لوله ها نیز با توجه به اسم مخترعین آن انجام شده است. لوله های مانیسمان با روش ویژه ای تولید می شوند. این روش خاص باعث شده است که لوله های مانیسمان بدون درز و هرگونه جای جوش باشند.

همه ی افرادی که عمر و استحکام لوله برایشان مهم است می توانند از لوله مانیسمان استفاده کنند. لوله های مانیسمان در رده های مختلفی تولید می شوند که کاربردی ترین آن ها شامل لوله مانیسمان رده 40 ( قطر لوله های رده 40 بین 0.5 تا 16 اینچ می باشد. ضخامت این لوله ها نیز بین 2.7 تا 12.7 میلی متر می باشد.)، لوله مانیسمان رده 80 ( قطر لوله های رده 80 بین 0.5 تا 16 اینچ می باشد و ضخامتی بین 3.7 تا 21.4 دارند) ، لوله مانیسمان رده 160 (این لوله ها بیشترین قطر و ضخامت را نسبت به لوله های رده 40 و 80 دارند. قطر لوله های رده 160 بین 40 تا 80 و ضخامت آن ها بین 4.7 تا 40.4 میلی متر می باشد.) سایر لوله های مانیسمان نیز شامل: لوله مانیسمان رده 20، لوله مانیسمان رده 60، لوله مانیسمان رده 120 و… می باشد. ضخامت لوله ها با توجه به رده آن ها افزایش می یابد. هر یک از این لوله با توجه به ضخامت و قطری که دارند در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

کاربردهای لوله مانیسمان
لوله مانیسمان مورد استفاده در خطوط فشارقوی، لوله مانیسمان استیل جهت خطوط صنایع غذایی و دارویی، لوله مانیسمان جهت خطوط هیدرولیک و لوله های مانیسمان جهت خطوط نفت و گاز می باشد.
لوله های مانیسمان از مقاومت و استحکام بسیار بالایی برخوردار می باشند به همین دلیل در صنایعی که فشار قوی دارند، خطوط صنایع غذایی و دارویی، صنعت برق، موتورخانه ها و… مورد استفاده قرار می گیرند.
فروش لوله مانیسمان
در فروش لوله مانیسمان تست های مختلفی روی لوله مانیسمان انجام می شود که چند نمونه از آن ها شامل تست سختی، تست کشش، تست خوردگی، تست فشار و هیدرواستاتیک می باشد. هر یک از این تست ها نشان دهنده ی ویژگی های مختلف لوله مانیسمان می باشد. جنس و مقاومت لوله هایی که توسط شرکت های مختلف تولید می شوند با یکدیگر متفاوت هستند. اگر به دنبال لوله مانیسمان با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستید می توانید به فروش لوله مانیسمان مراجعه نمایید. در مرکز فروش لوله مانیسمان، لوله های مانیسمان در رده های مختلف تولید و به شما عزیزان ارائه می شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر به فروش لوله مانیسمان مراجعه نمایید.


قیمت لوله مانیسمان
قیمت لوله مانیسمان ، همانطور که گفته شد لوله های مانیسمان در رده ها و سایزهای مختلفی تولید می شوند، رده و سایز لوله مانیسمان در قیمت لوله مانیسمان تاثیر دارد. چند نمونه از عواملی که روی قیمت لوله مانیسمان تاثیر دارد شامل: ابعاد، سایز، کیفیت، برند تولید کننده، شرکت تولید کننده، نوسانات بازار، تورم، افزایش قیمت آهن آلات و… می باشد. این روزها قیمت همه ی اجناس و قطعات افزایش بسیار زیادی داشته است، یکی از این اجناس نیز لوله مانیسمان می باشد. قیمت لوله های مانیسمان ثابت نیست و به صورت روزانه محاسبه می شود. همه ی افراد برای اطلاع از قیمت لوله مانیسمان می توانند به فروش لوله مانیسمان مراجعه کنند. قیمت لوله های مانیسمان به صورت کیلویی محاسبه می شوند و وزن هر یک از شاخه های آن نیز با توجه به رده لوله متفاوت می باشد.
ما قیمت های لوله های مانیسمان را در جدول زیر مشخص نموده ایم. لوله های مانیسمان در رده های مختلف و سایز های مختلف مشخص شده اند که قیمت هر کدام از آن ها متفاوت می باشد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۵۷:۲۶ توسط:admin موضوع: نظرات (0)