مطالب گوناگون مطالب گوناگون .

مطالب گوناگون

قیمت حفاظ شاخ گوزنی

 به دلیل طراحی خاص و در هم تنیده و شلوغی که این حفاظ ها با سرشاخه های تیز دارند، می توان گفت که حفاظ های شاخ گوزنی غیرقابل عبور هستند.

در این مقاله ما شما را با این حفاظ ها و ویژگی های مختلفی که دارند، بیشتر آشنا می ‌کنیم.


حفاظ شاخ گوزنی چیست؟

در مقایسه با سایر حفاظ ها، نوع شاخ گوزنی دارای ضریب امنیت بالایی هستند و از جمله ایمن‌ ترین حفاظ ها محسوب می شوند. امکان استفاده از این حفاظ ها برای محافظت از منازل مسکونی، مناطق تفریحی، ویلاهای درون شهری و برون شهری و اداره جات وجود دارد. طراحی این حفاظ ها به گونه ای صورت گرفته است که شبیه شاخ گوزن هستند. بنابراین این نوع حفاظ ها با نام شاخ گوزنی شناخته می شوند. به علت تیز بودن نوک این حفاظ ها سارقان امکان ورود به داخل ساختمان را ندارند. این حفاظ های آهنی چون نیاز به نگهداری خاصی ندارند، بنابراین مصرف کنندگان می توانند با اطمینان خاطر از آنها سال ‌های طولانی استفاده کنند. این حفاظ علاوه بر شکل ظاهری که دارند، مانند شاخه های گوزن می تواند مقاومت بسیار بالایی نیز از خود نشان دهند.

حفاظ شاخ گوزنی چیست؟


تاریخچه پیدایش حفاظ های شاخ گوزنی

در طول تاریخ انسان ها همواره به دنبال راهی بوده اند که بتوانند به بهترین شکل ممکن از محل زندگی خود محافظت کنند. امروزه نیز حفاظت از ساختمان برای امنیت در مقابل سارقین اهمیت بسیار زیادی دارد. در زمان های گذشته از سیم های خاردار برای محافظت از باغ ها، ویلاها و یا پایگاه های نظامی استفاده می‌ شد. یکی از نقاط ضعف این سیم ها ظاهر نه چندان خوب آنها بود. با گذشت زمان حفاظ های شاخ گوزنی جایگزین سیم ‌های خاردار شدند. این نوع حفاظ ها در کنار امنیت بالاتر از نظر زیبایی نیز چشم ‌نواز تر هستند. امروزه مدل های مختلفی از حفاظ شاخ گوزنی در بازار وجود دارد که با کمک آنها می توان از ساختمان در برابر نفوذ افراد بیگانه محافظت کرد. حفاظ های شاخ گوزنی با نام حفاظ بوته خاری و یا حفاظ خارپشتی نیز شناخته می شوند.


انواع مدل حفاظ های شاخ گوزنی

در بازار کشور ما می توان مدل های مختلفی از این نوع حفاظ ها را پیدا کرد. مدل های مختلف این حفاظ ها شامل موارد زیر است:
حفاظ ساخ گوزنی مدل بوته ای
حفاظ شاخ گوزنی مدل لیلیوم
حفاظ شاخ گوزنی مدل آبشاری
حفاظ شاخ گوزنی مدل لاله ای


سفارش حفاظ شاخ گوزنی

با کمک این حفاظ ها امنیت ساختمان چندین برابر می شود. طراحی و تولید حفاظ های شاخ گوزنی با در نظر گرفتن نیازی که خریداران دارند و همچنین با توجه به ارتفاع دیوارها و ساختمان ها صورت می‌ گیرد. در بازار این حفاظ ها با ارتفاع و تراکم متفاوت وجود دارند. بنابراین خریداران می توانند متناسب با نیاز خود مدل مورد نظر را سفارش داده و آن را برای دیوار ساختمان خود استفاده کنند. هنگامی که مصرف کنندگان در محل زندگی و یا کار خود نباشند با کمک حفاظ های شاخ گوزنی می توانند اطمینان داشته باشند که امکان سرقت از محل زندگی و کار آنها وجود ندارد. برای جوشکاری نرده های شاخ گوزنی جوش co۲ به کار می رود. در نتیجه این موضوع باعث شده که این حفاظ ها دارای استحکام بالاتری باشند. خریداران با در نظر گرفتن نمای ساختمان خود می توانند حفاظ های شاخ گوزنی را با رنگ های مختلف رنگ آمیزی کنند.

سفارش حفاظ شاخ گوزنی

وزن و اندازه حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ های شاخ گوزنی به هر اندازه که دارای تراکم بیشتر و طول شاخه های بلند تری باشند، وزن آنها نیز بالاتر خواهد بود. بهتر است که برای امنیت بیشتر ساختمان از حفاظ هایی که دارای وزن استاندارد هستند، استفاده شود. حفاظ های شاخ گوزنی سبک دارای تراکم کمتری هستند. برای حفاظ های شاخ گوزنی از میلگرد شماره ۱۰ استفاده می شود. به این معنا که میلگرد به کار برده شده برای ساخت این نوع حفاظ ها دارای قطری به اندازه ۱۰ میلیمتر می باشد. ابتدا این میلگردها را برش داده و پس از برش و تیز کردن سطح آنها با کمک دستگاه های مخصوص این حفاظ ها فرم داده می شوند تا پس از جوشکاری حفاظ شاخ گوزنی دارای کیفیت بالایی باشد.


تفاوت میان حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سر نیزه ای

حفاظ سر نیزه ای در مقایسه با حفاظ شاخ گوزنی دارای وزن بالا و عرض کمتری است. همچنین حفاظ سر نیزه ای از قیمت بالاتری برخوردار می باشد. کارایی آنها نسبت به حفاظ نوع شاخ گوزنی کمتر است و امکان ورود سارقین به ساختمان نیز راحت تر خواهد بود. حفاظ های شاخ گوزنی نسبت به حفاظ های سر نیزه ای، ظاهر زیباتری دارند.


خدمات شرکت


حفاظ آکام خدماتی مانند اجرا و نصب انواع حفاظ مانند آکاردئونی، سرنیزه، بوته ای، شاخ گوزنی و ... را ارائه می دهد. تمامی محصولات این شرکت، از کیفیت بالایی برخوردار هستند. قیمت این محصولات متناسب با کیفیت آنها تعیین می شود. اما در بین انوع حفاظ ها، حفاظ سرنیزه قیمت پایین تری دارد و نسبت به حفاظ شاخ گوزنی قدیمی تر می باشد. برای اطلاع از قیمت و نحوه نصب انواع حفاظ با ما در ارتباط باشید.

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی

روی قیمت حفاظ شاخ گوزنی موارد مختلفی تاثیر گذارند. از جمله این موارد می ‌توان به فابریک بودن میلگردهای استفاده شده برای ساخت اشاره کرد. نوع جوشکاری، رنگ مورد استفاده، تعداد شاخه ها و تراکم نیز از دیگر موارد مهم در این زمینه هستند. جوشکاری با گاز دی اکسید کربن در مقایسه با روش جوشکاری سنتی با الکترود دارای هزینه بیشتری است. ولی این نوع جوشکاری باعث مقاومت بهتر و اتصال محکم تر سازه می شود. حفاظ های رنگ روغن برای افرادی که می خواهند حفاظ شاخ گوزنی را با قیمت مناسب تهیه کنند، گزینه مناسبی می باشند. حفاظ های شاخ گوزنی با رنگ روغن دارای طول عمر مناسب و قیمت مقرون به صرفه تر هستند. برای استعلام قیمت حفاظ شاخ گوزنی، لطفا با شماره های 09125661013 و 09195665057 تماس بگیرید.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۹:۳۰ توسط:admin موضوع: نظرات (0)